OnePartnerGroup klättrar snabbast på Topp 25-listan

OnePartnerGroups lokala engagemang och kundfokus lönar sig. Kompetensföretagen har släppt rapporten för 2018 och OnePartnerGroup är det företag som klättrar snabbast på Totala Topp 25-listan, från 14:e plats 2016, till 9:e plats 2017 och nu upp till 6:e plats 2018.

Sedan starten 2009 har OnePartnerGroup haft en mycket framgångsrik verksamhet och är idag ett av Sveriges snabbast växande företag inom rekrytering och bemanning. Företaget var till en början en lokal aktör i Småland, men är i dag en rikstäckande koncern med ca 2600 medarbetare på ett 50-tal orter.

- Vår ledstjärna är att arbeta lokalt i nära samarbete med våra kunder och på så sätt vara en trygg partner inom rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Värdeorden framåtlutad, schysst, lagspelare ligger oss varmt om hjärtat. Det handlar om att vara innovativa, hålla vad vi lovar och göra det yttersta för att möta och överträffa kundernas förväntningar. Att vi år efter år klättrar på Topp 25-listan är ett tydligt kvitto på att vi fokuserar på rätt saker, säger Stefan Alvarsson som är koncernchef på OnePartnerGroup.

Den kompletta Topp 25-listan finns på Kompetensföretagens hemsida

• topp 25
  • tillväxt
  • expansion

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet.

Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksamt på ett 50-tal orter med ca 2600 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?