OnePartnerGroup öppnar kontor i Oskarshamn

OnePartnerGroup är sedan länge väletablerad i sydostregionen, med kontor i Kalmar, Karlskrona, Åseda och Växjö. Nu lägger man till ännu en stad på kartan: Oskarshamn får ett eget kontor och en ny medarbetare.

Oskarshamn är en stark industrikommun med ett blomstrande näringsliv. I regionen finns många spännande projekt på gång, och gott om utvecklingsmöjligheter. Därför beslöt sig OnePartnerGroup för att ett lokalkontor var på sin plats och för drygt en månad sedan slog man upp dörrarna.

Ny medarbetare på Oskarshamn-kontoret är Anders Lindh. Han har lång erfarenhet av försäljning av tjänster inom energisektorn och tillverkningsindustrin, och har tidigare varit VD för Elajo Mekanik AB och Elajo Engineering AB. Han är född och uppvuxen i Oskarshamn och känner regionen väl.

- Jag ser fram emot att kunna bidra med min erfarenhet och lokala förankring till OnePartnerGroup. Det skall vara roligt och utvecklande på arbetsplatsen, och jag har en positiv energi som förhoppningsvis smittar av sig på omgivningen, säger Anders.

Anders är en känd profil i Oskarshamns närings- och idrottsliv, med förtroendeuppdrag både i föreningslivet och näringslivet. Han brinner för IK Oskarshamn, där OnePartnerGroup nu även gått in som samarbetspartner.

- Vi är glada över vår etablering i Oskarshamn, som är en intressant marknad med positivt förenings- och företagsklimat. Att vi har lyckat knyta Anders Lindh till oss på denna resa känns inspirerande och skapar förutsättningar för både individer och organisationers utveckling, säger Mats Ekenstam, VD på OnePartnerGroup Sydost.

• Blekinge

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering och bemanning, lager- och logistik, utbildning eller smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet.

Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksam på 43 orter, med över 2500 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?