OnePartnerGroup satsar på Stenungsund

OnePartnerGroup expanderar och öppnar nytt kontor i Stenungsund. Kontoret kommer att drivas av Tobias Wolfgang som har flerårig bakrund inom bemanningsbranschen.

OnePartnerGroup satsar på etablering i Stenungsund, mitt i hjärtat av STO-regionen (Stenungsund, Orust och Tjörn).

- Stenungsund har ett av Sveriges största kluster av petrokemisk industri, och vi ser att det är en intressant marknad att bearbeta, säger Axel Wallström, verksamhetschef/partner på OnePartnerGroup Fyrbodal/STO.

Kontoret kommer att drivas av Tobias Wolfgang i egenskap av konsultchef/partner. Tobias har flerårig bakgrund inom bemanningsbranschen och kommer närmast från en tjänst som regionchef för PEMA People. Tidigare har han också varit verksam inom logistikbranschen med inriktning på läkemedelsindustrin.

- Det känns jättekul att få chansen att starta upp OnePartnerGroups verksamhet i Stenungsundsregionen. Och även att få möjlighet att jobba med min f.d kollega Axel Wallström igen, säger Tobias Wolfgang.

- Fantastiskt kul att få med Tobbe på tåget. Han har erfarenhet och engagemang och tillsammans blir vi ett gott team. Genom att öppna kontor i Stenungsund har vi bättre förutsättningar att nå den lokala marknaden, säger Axel Wallström.

• Orust

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktions- och logistiklösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn.

Tillsammans med våra 2000 medarbetare är vi verksamma på 35 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.