OnePartnerGroup Sydost fördubblar omsättningen och investerar i kreativt kontor.

OnePartnerGroup Sydost siktar på att öka sin omsättning till en miljard kronor till 2025. Organisationen i Växjö har vart en stor faktor för tillväxten och fortsätter att växa med nytt kontor och flera nya medarbetare.

Koncernen OnePartnerGroup har idag en omsättning på en miljard kronor och Sydost-kontoret i Växjö har bidragit mycket till framgångarna. OnePartnerGroup Sydost har dubblat sin omsättning varje år de senaste tre åren, så nu är målet i Sydost att omsätta en miljard till 2025.

Det senaste året har kontoret i Växjö ökat från 12 internanställda till 21, samtidigt som över 100 konsulter arbetar ute hos olika kunder. Växjökontoret har som ambitionen att fortsätta utvecklas genom nya affärsområden och innovativa tjänster. Till hösten börjar bland annat en ny konsultchef, researcher och kundansvarig till Växjös kontor.

- Att gå från 250 kvadratmeter till 850 kvadratmeter känns mycket inspirerande. Nu har vi tillgång till stora gemensamma ytor, möjligheter till aktivitetsbaserat arbetssätt samt ett barnrum för de anställda när livspusslet inte riktigt går ihop. Även för våra kunder och kandidater har vi verkligen skapat en positiv atmosfär, säger Mats Ekenstam, VD för OnePartnerGroup Sydost.

• Kronoberg

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering och bemanning, lager- och logistik, utbildning eller smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet.

Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksam på 42 orter, med över 2500 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?