Bättre läge, fler studios, skönare häng!

Nyhet   •   Aug 14, 2017 13:19 CEST

Snart flyttar Online Voices in i Svarta Lådans gamla lokaler, på Kungsbroplan 2. Samtliga studios byggs av Studiobyggarna.

- Vi på Online Voices har senaste tio åren satsat stenhårt för att erbjuda den bästa rösttjänsten i Sverige, säger VD Kalle Widelius. Kunder och samarbetspartners gillar vårt stora röstarkiv och den snabba servicen. Det enda som saknats har varit var en tillräckligt bra och central lokal i Stockholm, där majoriteten av våra svenska inspelningar sker. Efter 18 månaders sökande efter den perfekta lokalen är det äntligen dags för flytt i början av september.

Just nu pågår färdigställandet av tre nya toppmoderna studios/voiceboxar i olika storlekar. Vår största studio kan ta emot sällskap på upp till 10 personer och självklart byggs även en dedikerad 5.1-studio. Skulle en inspelning dra ut på tiden finns restauranger med mat från världens alla hörn mindre än 50 meter utanför dörren.

- Lokalen på Kungsbroplan kommer bli ett enormt lyft för både oss, kunderna och rösterna. Vi skapar flera smarta häng-zoner och en atmosfär som blir både modern och mysig, säger Kalle Widelius. I samband med flytten kommer personalen på Stockholmskontoret även utökas med två nya medarbetare.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.