Bättre läge, fler studios, skönare häng!

Nyhet   •   Aug 14, 2017 13:19 CEST

Snart flyttar Online Voices in i Svarta Lådans gamla lokaler, på Kungsbroplan 2. Samtliga studios byggs av Studiobyggarna.

- Vi på Online Voices har senaste tio åren satsat stenhårt för att erbjuda den bästa rösttjänsten i Sverige, säger VD Kalle Widelius. Kunder och samarbetspartners gillar vårt stora röstarkiv och den snabba servicen. Det enda som saknats har varit var en tillräckligt bra och central lokal i Stockholm, där majoriteten av våra svenska inspelningar sker. Efter 18 månaders sökande efter den perfekta lokalen är det äntligen dags för flytt i början av september.

Just nu pågår färdigställandet av tre nya toppmoderna studios/voiceboxar i olika storlekar. Vår största studio kan ta emot sällskap på upp till 10 personer och självklart byggs även en dedikerad 5.1-studio. Skulle en inspelning dra ut på tiden finns restauranger med mat från världens alla hörn mindre än 50 meter utanför dörren.

- Lokalen på Kungsbroplan kommer bli ett enormt lyft för både oss, kunderna och rösterna. Vi skapar flera smarta häng-zoner och en atmosfär som blir både modern och mysig, säger Kalle Widelius. I samband med flytten kommer personalen på Stockholmskontoret även utökas med två nya medarbetare.

Kommentarer (0)