API Maintenance Systems har utsetts till bästa IT-företag

IT-tidningen Computerworld har utsett API Maintenance Systems till bästa IT-företag i Danmark 2013.

Efter att ha utvärderat IT-bolag över hela Danmark, tilldelades API titeln baserat på våra nyckeltal för 2012 med tillväxt i omsättning, avkastningsgrad, överskottsgrad och effektivitet.

Vi är mycket glada över att ha fått denna titel och stolta över att kalla oss det mest framgångsrika IT-företaget i Danmark. Detta motiverar oss att fortsätta utveckla vårt företag och att kontinuerligt leverera de bästa och mest flexibla lösningarna för våra nuvarande och framtida kunder.

Hela artikeln kan läsas här: http://www.computerworld.dk/top100/apimaintenancesystems

• api maintenance systems
  • computerworld top100
  • bästa it-företag

Med sitt ursprung från SKF har API Maintenance Systems mer än 25 års erfarenhet av skandinavisk industri och är den ledande europeiska leverantören av underhållssystem.

För ytterligare information eller tillgång till material, kontakta Patrik Haldén eller Camilla Widebert.