Consiliator - ny partner i Norge för API Maintenance Systems

Det norska företaget Consiliator A/S är ett konsultföretag som tillhandahåller tjänster och moderna dataverktyg för företags modellering, kvalitetssäkring och optimering av drift och underhåll.

API Maintenance Systems har tecknat avtal med Consiliator för marknadsföring och försäljning av underhållssystemet API PRO på den norska marknaden. Consiliator har kompetens inom underhållsstyrning och kan också medverka i implementering av systemet hos kund.

”Vi har under de senaste åren tecknat flera viktiga avtal i Norge och samarbetet med Consiliator stärker ytterligare vår närvaro och kompetens på den norska marknaden” säger Patrik Haldén, försäljningsansvarig i Norden.

• Datorer, datateknik, programvaror

• partner
  • norge

Med sitt ursprung från SKF har API Maintenance Systems mer än 25 års erfarenhet av skandinavisk industri och är den ledande europeiska leverantören av underhållssystem.

För ytterligare information eller tillgång till material, kontakta Patrik Haldén eller Camilla Widebert.