Du har väl inte missat vårt nya bokningssystem för stationen i Leksand?

Du har väl inte missat vårt nya bokningssystem för stationen i Leksand?

Nu har det blivit ännu lättare att boka besiktning hos Opus Bilprovning  i Leksand med det nya bokningssystemet som du hittar på https://boka.bilprovning.se/.

Tre enkla steg så är det klart:

1. Fyll i ditt fordons registreringsnummer
  2. Välj en station i din närhet och en tid som passar
  3. Bekräfta bokningen med din e-postadress och betala den

Genom att betala i förväg slipper du göra det på stationen. Allt är färdigt och du kan direkt åka till stationen för att få besiktningen genomförd vid den tid du har bokat. Vi accepterar de flesta större kontokorten samt många bensinkort för betalning av besiktningen för att göra det enklare för dig.

Kom ihåg att vi garanterar besiktningstid inom 48 timmar, så även om du är aningen sent ute så bör du kunna hitta en tid som passar. Om inte, kontakta oss på 0775-500 300 så hjälper vi dig.

För er som bor i närheten av Leksand vill vi upplysa om att vår station flyttar till nya lokaler den 14 juli. Vi har skaffat nya lokaler eftersom efterfrågan på besiktningar i området är hög och den gamla lokalen inte har tillräcklig kapacitet för att kunna erbjuda alla kunder besiktning så snabbt som vi garanterar. Den nya lokalen ligger på Limavägen 26 (granne med ”Ta till vara" och Ejendals AB).

De nya lokalerna gör att vi kan erbjuda besiktning snabbare till våra kunder som vill besikta personbilar, släpvagnar, husbilar och lätta lastbilar (upp till 3500 kg). På den nya stationen kommer vi också att erbjuda andra Opus Fordonstester såsom E-diagnos "hälsokoll" och Opus Biltest.

Välkomna!