Vi söker snickare!

Otto Nilssons Byggnads har allt från 50-miljonersprojekt till service och just nu räcker vi inte till! Vi jobbar i hela sydvästra Skåne och i takt med att vi växer, växer även vårt distrikt.

Vi söker dig som är kreativ, lagspelare och har god förmåga att planera och strukturera ditt arbete och dessutom skapar engagemang och arbetsglädje i dina projekt. Vi erbjuder dig spännande uppdrag och möjligheten att tillsammans med oss utvecklas i verksamheten.

På Otto Nilssons arbetar vi tillsammans efter en gemensam värdegrund. Engagemang, omtanke och förtroende genomsyrar hela vår verksamhet. När du samarbetar med oss är du en del i ett lag och den lagkänsla som finns på Otto Nilssons.

Vi erbjuder ett fritt och omväxlande arbete som hantverkare med egen servicebil. Du jobbar nära kunden och är van vid att ta stort eget ansvar. Yrkesbevis och erfarenhet av byggbranschen är ett krav.

Är du intresserad av att söka en tjänst kontakta personalansvarig på 0702-240139 eller skicka ditt CV info@ottobyggnads.se.

• Skåne

Otto Nilssons Byggnads AB utför alla slags reparationer, underhållsarbeten, om- och tillbyggnader. Allt från det lilla till det större arbetet. Våra kunder är både statliga/kommunala och privata fastighetsägare. Våra anställda är inte bara skickliga fackmän utan också proffs på att hantera alla typer av svåra situationer som kan uppstå vid tex arbeten på en skola/förskola, kontor eller kvarboende vid stora o små lägenhetsrenoveringar.

Otto Nilssons Byggnads AB utsågs till Årets företag i Eslöv 2016 med motivering att företaget under ny ägare på kort tid vuxit från cirka 10 till 60 anställda och skapat nya arbetstillfällen. Otto Nilssons Byggnads har de senaste sex åren ökat sin omsättning med över 1500%.