Gränslös känsla med Scoutcrawler - kanske din stil?

En annan fråga som ligger oss varmt om hjärtat är att ge brukare information om produkters existens som inte finns i sortiment och som aldrig kommer att finnas i sortiment. Produkter som av olika anledningar och behov kan intressera brukare. Helt beroende på vilken personlighet man är och det liv man vill leva. Vår Scoutcrawler är en sådan produkt. Den ser ut som en “bandvagn” men är faktiskt ett slags drivaggregat som rullstolen kan köras upp på och som sedan kan manövreras i eländig terräng som snö, sand, grus eller skog. Ett smidigt fordon som gör det möjligt för både barn och vuxna att följa med familjen eller vänner på olika aktiviteter texpromenera på stranden, vara med i pulkabacken eller i hagen. Dessutom kan den köras in i bagageutrymmet på en större bil.