Handla Sterling-artiklar på webben!

Nu kan du handla Sterlings varor i Pac:s webbhandel. Dessutom får du tillgång till Pac:s hela sortiment av engångs- och förbrukningsartiklar. Alla Sterlings artiklar finns nu på www.pac.se. Klicka på "Inslagning" i den svarta listen för att se Sterlings artiklar.

Sterling har allt sedan starten för drygt 40 år sedan stått för kvalité och service. Inte minst vittnar utmärkelsen som Kunglig Hovleverantör sedan 1980-talet om detta. Sterling är sedan 2014 en del av Pac AB och är vårt affärsområde för fackhandel till både mindre butiker och större kedjor. Vår profession, samt höga servicekänsla tillsammans med oslagbar logistik, bra produkter och hög miljömedvetenhet gör oss till en av de bästa leverantörerna på marknaden.

Vår ambition är att det i sortimentet skall finnas något som passar alla eftersom vi vet att tycke och smak varierar från år till år men även bland våra kunder.

Ansök om att bli webbkund redan idag! Klicka på länken nedan eller ring vår kundtjänst på 019-175700.