Panagora och BeX® ställer ut på NORDIC ECOMMERCE SUMMIT

Panagora och BeX® ställer ut på NORDIC ECOMMERCE SUMMIT

Imorgon börjar Nordic eCommerce Summit och 4 av Panagoras kunder står på Cirkus scen för att berätta om sin e-handel; Skincity, Caliroots, Parelle och Best of Brands. Panagora ställer ut med BeX®. Tillsammans erbjuder vi marknadens mest kompletta och effektiva totallösning för att sälja på webben och i butik. Läs mer här: http://www.perfectit.se/bex-panagora/

Nordic Ecommerce Summit går av stapeln på Scandic Hasselbacken och Cirkus i Stockholm. Den pågår torsdag 30 maj och fredag 31 maj. Vi ses där!

Panagora
är Sveriges ledande leverantör av e-handel inom mode, skönhet och retail. Företaget har över 50 kunder som tillsammans omsätter över en halv miljard kronor årligen genom sin nätförsäljning. Sedan starten 2005 har Panagora skapat framgångsrika nätbutiker till bland andra Byredo, Nudie Jeans, sneakersnstuff, Caliroots, Efva Attling och V Avenue Shoe Repair.