Sean Banan åter till Parken Zoo i sommar

För sjätte året i rad kommer Sean Banan till Parken Zoo och ”Skakar rumpa”.

Söndag den 8 juli räknar parken med att det kommer bli fullt framför scenen då Sean Banan alltid lockar mycket folk till sina fartfyllda shower.

Sean Banan har blivit ett traditionsenligt inslag för Parken Zoo´s sommargäster. Komikern, skådespelaren, sångaren och dansaren från Göteborg drar alltid storpublik till sina familjeevenemang då han bl.a. framför sina hits som ”Skaka rumpa!” ”Copacabanana”, ”Sean den förste banan” och ”Gamers”.

-Sean Banan bjuder alltid på högt tempo och en lekfull show som passar vår publik perfekt, det är ett självklart val för oss att boka honom, säger Camilla Delac marknadschef på Parken Zoo. – Det är få artister som får igång en familjepublik som honom och både barn och vuxna har mycket svårt att stå till, fortsätter Camilla.

Söndag den 8 juli kommer Sean Banan till Parken Zoo. Showen ingår i Parken Zoo´s ordinarie dagsentré och i säsongskortet.

Parken Zoo i Eskilstuna grundades 1898 och är idag ett av Sveriges mest besökta utflyktsmål. En perfekt dagsutflykt, här finns alltid något nytt att lära och du kommer våra djur riktigt nära Här finns djurparken med ett hundratal arter varav flera ingår i internationella bevarandeavelsprojekt via den europeiska djurparksföreningen, EAZA. Tillsammans med (Zoo-skolan), utbildningsverksamhet, badet, nöjesparken och uppträdanden av folkkära artister finns något för alla i familjen. Bolaget är sen augusti 2016 privatägd.  Mer info www.parkenzoo.se