ProSleeve

Nyhet   •   Jun 06, 2014 10:50 CEST

Partex senaste tillskott i produktportföljen heter ProSleeve. ProSleeve är en serie av högpresterande krympslang, kabelmärken och komponentmärkning. Oavsett märkestyp levereras ProSleeve i ”ladder format” där varje märke har en fördefinierad storlek (till skillnad mot vår traditionella PO profil som levereras in-line”).

ProSleeve’s produkter är tillverkade i olika typer av krympslangsmaterial, alla med sina specifika egenskaper och certifikat. De olika egenskaperna som finns tillgängliga är: dieselresistens, militärspecificerad, extrema temperaturer, halogenfri och låg flambarhet.

Till detta finns även en ”standard grade” som fungerar väldigt bra till de användare som inte kräver något specifikt certifikat eller någon av tidigare nämnda produktegenskaperna för sin märkning.

ProSleeve skrivs huvudsakligen på plats hos våra kunder med Partex MK10 märkmaskin och levereras med en ny mjukvara, EuroLabel.

Vänligen kontakta Partex för ytterligare information

Kommentarer (0)

Kommentera