Frukostsamtal om mobila betalningar

Hur kommer mobila betalningar att påverka konsumenter och handlare?

Välkommen till ett spännande seminarium om mobila betalningar. Vad är mobila betalningar? Vilken påverkan har teknikutvecklingen på oss? Vilka fördelar och nackdelar finns det ur ett kund- och handlarperspektiv? Hur löser man säkerheten och vilka effekter kommer det att få på näringslivet? Vad kommer härnäst?

Vi svarar på frågor kring hur handeln och konsumenterna påverkas i Sverige och på den internationella marknaden.

Ingrid Lindström, VD för WyWallet, samägt av Telia, Tele2, Telenor och 3, berättar hur mobila betalningar kommer att förändra vår vardag.

Jonas Lagerstedt, koncernchef för PayEx., förklarar tekniken bakom WyWallet, vikten av högsta säkerhet och hur man utvecklar komplexa tjänster i teknikens framkant samt hur dessa kan ha positiva samhällseffekter.

Tid: 4 juli kl.09:00

Plats: Donners Brunn, Visby

Besök oss gärna i vår monter på Donners Brunn den 2-5 juli för att testa framtidens betalsätt redan idag.

Kontakt: Louise Gauffin
Louise.gauffin@payex.com