Lambertsson Sverige AB får nytt unikt uppdrag inom trafikavstängning (TA)

Lambertsson Sverige AB har fått unikt trafikavstängnings uppdrag av Region Skåne i samband med ombyggnation inom området kring SUS, Skånes Universitetssjukhus, Malmö. Uppdragets krav är mycket speciella och hänsyn har tagits till många känsliga faktorer som buller, damm, arbetsmiljö, yttre miljö och allt i samspel med patienter, personal, entreprenörer och trafikanter.

- Vi har haft en väldigt bra dialog med beställare, entreprenörer och konsulter där vi tillsammans har en samsyn på lösningen och på vilket sätt vi tillsammans kan minimera eventuella störningar, säger Stefan Svensson, Divisionschef TA.

För ytterligare information kontakta Divisionschef TA, Stefan Svensson 0725-333840

Lambertsson Sverige AB är ett av Sveriges ledande företag inom uthyrning av maskiner och tillfällig el till bygg- och anläggningsindustrin. Vi utför tjänster inom trafikavstängning, elinstallation och genom Glacell även solenergi. Lambertsson Sverige ingår i Peabkoncernen.

Peab Industri består av ett flertal större företag som är inriktade mot den nordiska bygg- och anläggningsmarknaden. Vi är en totalleverantör av alla de produkter och tjänster du kan behöva för att du skall kunna genomföra ditt bygg- och anläggningsprojekt. Peab Industri ingår i Peabkoncernen.