Lambertsson Sverige AB tecknar avtal med Malmö Stad

Pressmeddelande   •   Feb 23, 2016 13:43 CET

Lambertsson Sverige AB vinner nytt anbud i Skåne och tecknar ett ramavtal med Malmö Stad gällande hyrmaskiner. Lambertsson skall förse Serviceförvaltningen med bygg- och anläggningsmaskiner för att sköta den dagliga driften av Malmö Stad. Avtalet gäller även Gatukontorets evenemangsavdelning med en avgränsning för större arrangemang.

Kontraktsvärdet beräknas till 5 miljoner per år och sträcker sig till 2018 med möjlighet till förlängning om ytterligare 2 år.

För ytterligare information kontakta: Ola Angel, Lambertsson Sverige AB, 0733-37 61 00

Lambertsson Sverige AB är ett av Sveriges ledande företag inom uthyrning av maskiner och tillfällig el till bygg- och anläggningsindustrin. Vi utför tjänster inom trafikavstängning, elinstallation och genom Glacell även solenergi. Lambertsson Sverige ingår i Peab Industri.