Peab Asfalt underhåller vägarna i Åre kommun och Årehus

Pressmeddelande   •   Jul 09, 2019 10:17 CEST

Peab Asfalt har vunnit ramavtal med Åre kommun gällande underhållsarbeten på gator och vägar i form av mindre markarbeten och beläggningsarbeten i Åre kommun och Årehus. Kontraktet gäller ett år med option till förlängning årsvis under max 3 år. Kontraktet uppgår till cirka 1,2 miljoner kronor per år.

För mer information kontakta Björn Qvarfordt, platschef, 0733-84 86 91 eller Robert Näsén, avdelningschef, 0725-33 48 24.

Peab Asfalts verksamhet har har cirka 900 anställda, bedrivs i fyra regioner i Sverige med kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm och Sundsvall samt genom dotterbolaget Peab Asfalt Norge AS.