Peab Asfalt vinner kommunkontrakt i Upplands-Väsby

Pressmeddelande   •   Aug 26, 2019 11:24 CEST

Peab Asfalt har vunnit upphandlingen gällande underhållsbeläggningar till Upplands-Väsby kommun 2019-2020. Uppdraget omfattar återställningsarbeten samt beläggningsunderhåll.

Kontraktet gäller 2019-2020 med möjlighet till två års förlängning samt uppgår till ett värde om cirka 15 miljoner kronor per år.

För mer information kontakta Patrik Carlsson, arbetschef, 0733-84 80 63 eller Magnus Lockner, avdelningschef, 0733-84 80 01.

Peab Asfalts verksamhet har har cirka 900 anställda, bedrivs i fyra regioner i Sverige med kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm och Sundsvall samt genom dotterbolaget Peab Asfalt Norge AS.