Peab Asfalt vinner två ramavtal med Stockholm Stad

Peab Asfalt har vunnit två ramavtal med Stockholm Stad gällande underhållsbeläggningar i Stockholms Inner- och Ytterstad. Kontraktet omfattar fräsning samt beläggningsarbeten av underhållskaraktär på gator, gångbanor, cykelvägar med mera.

Kontraktstiden gäller år 2020-2022 med möjlighet till förlängning om ett plus ett år. Totala ordervärdet uppgår till cirka 43 miljoner kronor per år.

För mer information kontakta Daniel Bringner, platschef, Peab Asfalt, 0733-84 84 80 eller Christian Smeds, arbetschef, Peab Asfalt, 0733-84 84 71.

• #ecoasfalt
  • #peab asfalt

Peab Asfalts verksamhet har har cirka 900 anställda, bedrivs i fyra regioner i Sverige med kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm och Sundsvall samt genom dotterbolaget Peab Asfalt Norge AS.