Peab Asfalt vinner ytterligare ett stort kontrakt

Pressmeddelande   •   Jan 22, 2019 11:27 CET

Peab Asfalt har vunnit upphandlingen gällande Halvvarma underhållsbeläggningar till Trafikverket region väst 2019. Uppdragen omfattar stabiliseringsfräsning, dikningsarbeten samt utförande av halvvarma beläggningsarbeten i Säffle, Arvika, Torsby och Sunne. Uppdragen uppgår till cirka 44 miljoner kronor.

För ytterligare information kontakta Kent Fridén, arbetschef, 0733-84 85 32 eller Magnus Lockner, avdelningschef, 0733-84 80 01.

Peab Asfalts verksamhet har har cirka 900 anställda, bedrivs i fyra regioner i Sverige med kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm och Sundsvall samt genom dotterbolaget Peab Asfalt Norge AS.