Pedab på Butiksleverantörmässan!

Kom och tävla i Pedabs monter F:09 på Butiksleverantörmässan!

I år ställer Pedab ut på Butiksleverantörmässan i Kista 24-25 mars. Vi kommer att visa flera spännande lösningar från våra partners och hoppas att ni kommer och besöker oss i vår monter F:09!

Pantmaskiner från Wincor Nixdorf.
Pedab är sedan ett drygt år tillbaka Wincor Nixdorfs representant i Sverige avseende pantmaskiner med fullt ansvar för både försäljning som service och underhåll. På mässan kommer vi visa en Wincor Nixdorf Revendo 9010 som är högaktuell för den svenska marknaden.

Digital Signage lösningar och skärmar från Toshiba.
Pedab har utökat sitt samarbete med Toshiba till att utöver POS lösningar även omfatta Digital Signage lösningar och stora skärmar, vi kommer visa både hårdvara och mjukvara på mässan. Detta område växer kraftigt och vi kan tillsammans med Toshiba tillhandahålla infrastruktur som är grunden för dessa lösningar.

Monteringslösningar från Ergonomic Solutions.
Ergonomic Solutions har marknadsledande lösningar för montage i butiksmiljö och vi ser att detta område växer kraftigt hos Pedab. Vi kommer visa ett antal smarta lösningar från Ergonomic Solutions på mässan.

Touch n´Go - kundundersökningar från Concept Solutions
Marknadens mest flexibla och effektiva system för att mäta kundnöjdhet
Med Touch n’ Go visar ni era kunder att de är viktiga och att ni bryr er om vad de tycker.

Representanter från Pedab samt från Wincor Nixdorf, Toshiba, Ergonomic Solutions och Consept Solutions kommer alla att finnas på plats på mässan och vi hoppas att vi får träffa er där!

Länk till gratis entré till mässan.

Hallplan i pdf-format storlek 1 816 KB.

Välkommen!