VRE Education inleder samarbete med Mentor Sverige

VRE Education är mycket stolta över att inleda ett samarbete med Mentor Sverige!

Vi samarbetar och stödjer sedan tidigare BRIS och nu får vi med Mentor ytterligare en värdefull samarbetspartner som delar vårt starka engagemang för barn och unga.

Samarbetet ger VRE Education värdefull inspiration och kunskap som bidrar till att förbättra vårt viktiga arbete inom skolvärlden.

Våra 700 vikarier möter dagligen barn och ungdomar i skolor och förskolor. I det mötet kan vikariens kunskap om Mentors verksamhet ge värdefullt stöd.

Barn, ungdomar och lärande är det viktigaste man kan ägna sig åt. En bra vikarie är guld värd, därför samarbetar vi med VRE Education.” säger Karin Jordås, generalsekreterare på Mentor Sverige och jurymedlem Årets Vikarie.