Best Bars är Sveriges ambitiösaste krogguide på nätet

Best Bars är Sveriges ambitiösaste krogguide på nätet

Nu kan du även kommentera dina favoritkrogar på Best Bars samt
läsa de absolut senaste nyheternafrån krogvärlden!

Best Bars är Sveriges ambitiösaste krogguide på nätet. Med en ny-tillkommen nyhetsdel där du hittar det absolut senaste från krogvärlden,
samt en ny kommentarfunktion som tillåter sajtens besökare att tycka till om krogarna, blir Best Bars nu också ännu bättre.

Mottagandet av den nätbaserade krogguiden Best Bars, som tjuvstartade i produktionsbolaget Les Enfants Terribles någonsin vågat hoppas på.

Varmt välkommen till www.bestbars.se

Info om Best Bars

Best Bars, som lanserades i november 2007, är Sveriges ambitiösaste krogguide på nätet. Sajten drivs i samarbete mellan produktionsbolaget Les Enfantes Terribles och Jameson Irish Whiskey som även står bakom världens största krogguide, www.worldsbestbars.com

Med hjälp av de senaste nyheterna, professionella fotografer, sakliga krogbeskrivningar, utförliga sökfunktioner samt den nytillkomna möjligheten för sajtens besökare att kommentera krogarna så hittar man enkelt sina favoriter bland landets absolut bästa krogar och barer.

Att bli representerad i guiden kostar inget för krogarna,men endast ett fåtal av Sveriges tolv tusen barer och restauranger som sticker ut i sin genre får vara med. För att klara de höga kraven på bildmaterial och
research finns i dagsläget endast krogar från Stockholm och Göteborg representerade på Best Bars. Målet är dock att barer och restauranger från Sveriges samtliga större städer skall finnas representerade på sajten senast i slutet av 2009.

Kontakt för mer information:
tel 08 555 201 34
e-post helene.thideman@pernod-ricard-sweden.com