Phonera sponsrar Lysekil Woman’s Match

Nyhet  •  2012-07-04 09:20 CEST

För andra året i rad sponsrar Phonera Lysekil Woman’s Match som går av stapeln den 6-11 augusti 2012. Fredagen den 10 augusti har Phonera sin företagsdag och håller då öppet i montern för företagare som vill ta en fika och prata telefoni och kommunikationslösningar.

Lysekil Women’s Match är med 300 000 SEK i prispengar världens största tävling i match­racingsegling för damer, vad gäller mixen publik, media och prispengar. I matchracing möts besättningarna om två och två i spännande dueller som lätt kan förstås och följas av publiken. Tolv av världens främsta kvinnliga matchracingbesättningar deltar i den sjunde upplagan av Lysekil Women’s Match som seglas den 6­11 augusti 2012. Tävlingen arrangeras av Sailnet Lysekil AB i samarbete med Lysekils SS Gullmar. Mer information om tävlingen finner du på: http://www.lysekilwomensmatch.se

Fredag 10 augusti
11.00 ­ 18.00  Evenemangsområdet öppet