Phonera och Visma Advantage inleder samarbete

Phonera är en av vinnarna i Visma Advantage upphandling gällande kommunikationslösningar. Syftet är att erbjuda flera typer av attraktiva telefoni- och bredbandstjänster till de företag som är kunder till Visma Advantage.

Samarbetet drar igång under maj månad och löper två år framåt. Tillsammans kommer parterna att erbjuda speciellt förmånliga avtal gällande såväl fast telefoni och mobiltelefoni som olika former av IP-lösningar och bredbandstjänster. Erbjudandet riktar sig till de företag som är kunder till Visma Advantage och som nyttjar Vismas inköpsportal.

Visma Advantage gör upphandlingar av ramavtal för över 8000 små och mellanstora företag inom många olika områden, däribland telefoni- och bredbandstjänster. Avtalen finns tillgängliga i Visma Advantages inköpsportal. Börsnoterade Phonera har toppat SKI’s * mätningar under flera år gällande just pålitliga och prisvärda telefoni- och kommunikationslösningar för företag.

-        Vi tycker att Phonera har ett intressant erbjudande mot små och mellanstora företag, där de både ligger långt framme i tekniken och har en attraktiv prisbild, säger Henrik Salwén VD på Visma Advantage

Robert Öjfelth                                            Henrik Salwén
VD, Phonera Affärsområde Telefoni                VD, Visma Advantage

E-post: robert.ojfelth@phonera.se                 E-post: henrik.salwen@visma.se

Mobil: 0701-82 00 07                                 Mobil: 0708-16 66 11

Hemsida: www.phonera.se                           Hemsida: www.visma.se

* = Svensk KvalitetsIndex.

Om Visma Advantage

Visma Advantage gör upphandlingar av ramavtal för över 8000 små och mellanstora företag inom många olika områden, däribland telefoni- och bredbandstjänster. Avtalen finns tillgängliga i Visma Advantages inköpsportal. Visma Advantage effektiviserar inköp för över 8000 företag och organisationer och är nordens största inköpspartner inom icke strategiska varor och tjänster. Visma Advantage är ett företag inom Visma koncernen som är Nordens ledande leverantör av produkter och tjänster inom program och system, outsourcing, inköp och inkasso, retail IT-lösningar samt projekt- och konsulttjänster.

• robert öjfelth
  • mobiltelefoni
  • visma
  • visma advantage