NSG Group udstiller på Integrated Systems Europe 2018 show i Amsterdam

NSG Group udstiller på Integrated Systems Europe 2018 show i Amsterdam

NSG Group udstiller en række high performance glasprodukter på Integrated Systems Europe Show den 6.-9. Februar 2018 i Amsterdam, Holland. Integrated Systems Europe er verdens bedst besøgte fagudstilling dedikeret til professionel AV, Digital Signage og elektroniske integrerede systemer.

NSG Group tilbyder en bred vifte af glasprodukter der opfylder kravene i standarderne til meget komplekse funktioner i Digital Signage applikationer. Disse digitale skilte og skærmproducenter søger glasprodukter og forarbejdningskapacitet, som gør det muligt for slutproduktet at opfylde den krævede specifikation for slutanvendelsen. NSG Group kan endda tilbyde et færdigt produkt, der passer til slutkundernes behov.

I år planlægger vi at præsentere vores produkter i rigtige applikationer. Vi vil præsentere en anden generations ikke-ledende spejl Pilkington MirroView ™, der anvendes i et berøringsskærmprogram. Vi vil også præsentere et af vores anti-reflekterende glasprodukter Pilkington OptiView ™, der anvendes i vores informationsdisk. Termisk belastningsreduktion i digitale skærmdisplays er et nøglekrav, og NSG Group vil udsætte nogle løsninger for det.

Vores brede produktsortiment, der tilbydes til digitale applikationer, omfatter også et ultra-tyndt glas med en tykkelse på mindre end 1 mm, såsom NSG UFF ™ og NSG glanova ™, ledende glasprodukter med TCO coatings (NSG TEC ™), sikrings- og sikkerheds glasprodukter , selvrengørende glas og meget mere.

NSG-koncernens team på ISE 2018 glæder sig til at møde alle kunder og besøgende, der ønsker at lære mere om, hvordan Pilkington-glasløsninger kan hjælpe dem.

Besøg os på NSG Group stand # 8-K475.

For mere information besøg venligst: http://www.pilkington.com/en/digitalsignage