Svensk SEO-byrå vinner pris för Bästa byrå

Nyhet   •   Apr 26, 2019 08:00 CEST

Pixel Nordic vann kategorin Bästa byrå

Under torsdagskvällen korades vinnarna i Blå Hallen - Stadshuset i Stockholm. Pixel Nordic vann priset i den ärofyllda kategorin: Best Marketing Agency. SEMrush Nordic Search Awards belönar företag, byråer och personligheter som under de 18 senaste månaderna åstadkommit exceptionella resultat inom digital marknadsföring. I år var det totalt 23 kategorier där företag, byråer och personligheter från Sverige, Danmark, Finland och Norge kunde tävla om best practice inom marknadsföring. Pixel Nordic vann priset Best Marketing Agency, bland annat på grund av sitt starka team, långsiktiga arbete och för sitt samhällsansvar.

– Jag är väldigt stolt över teamet på Pixel Nordic som tillsammans åstadkommit makalösa resultat och som har tagit oss till dit vi är idag. I och med detta pris har vi påvisat vikten av SEO inom marknadsföring men även att en stark företagskultur också genererar långsiktiga resultat för våra kunder. Detta pris betyder oerhört mycket för oss, säger Henrik Vikström, VD på Pixel Nordic.

Pixel har växt med 1000 % sedan 2014 och fortsätter att växa organiskt med målsättningen att etableras som Nordens ledande SEO-byrå. Pixel Nordic är även finalister i flera kategorier i European Search Awards, vars final går av stapeln 20:e juni i Budapest.

Kommentarer (0)

Kommentera