Nytt innehåll i YouPlay

PlayAd är stolta att presentera ett axplock av nya programserier inom sport, livsstil, hälsa och träning i YouPlay:

FanTV, Stampen Sports Medias playtjänst för passionerad sport, lanserar ny programserie; Euro Talk Spelarna.

FanTV besöker under våren fem av Sveriges hetaste utlandsproffs och får en unik inblick i deras hemmiljö, klubb och arena – allt ur spelarens eget perspektiv.

De spelare tittarna får följa är: Daniel Larsson i Valladolid, Albin Ekdal i Cagliari, Jiloan Hamad i Hoffenheim, Marcus Berg i Panathinaikos och Kristoffer Nordfeldt i Heerenveen.

Vidare laddar FanTV upp inför VM i Brasilien med Bacalhau (8 avsnitt).

Styrkor och svagheter, tröjor, motståndare och stjärnor behandlas av gäster som bl.a. består av Erik Niva och David Fjäll. I inslagen uttalar sig bland andra Sven-Göran Eriksson, Lionel Messi, Albin Ekdal och Patrik Andersson.

Inom livsstil och hälsa har två nya serier producerats av mediehuset Katrineholms-Kuriren:

Trädgård med Bergius, där tittarna får tips, råd och mängder av inspiration samt får följa med på en resa genom många fina trädgårdar runt om i landet.

Träna med Lautakoski, en 6 avsnitt lång webb-TV-serie om löpträning med äventyraren Nicklas Lautakoski.

YouPlay har även haft lyckade livesändningar med World Sports; SM-finalen i basket för herrar, EM-kval damer i Volleyboll samt med TT Nyhetsbyrån som senast direktsände från KU och Nuon-affären och som den 25 maj kommer att direktsända från EU-valsöndagen (kvällen).

Mycket nöje!

• pre roll
  • pre-roll
  • youplay