​Så kan ni förbättra er interna information med hjälp av digitala skärmar

Bra intern information är en av nycklarna till framgång inom alla typer av organisationer. Genom att kommunicera snabbt, tydligt och genomtänkt går det att höja både motivation och produktivitet. Därför tar allt fler företag hjälp av digitala informationsskärmar för att förbättra det interna kommunikationsflödet.

Det borde inte vara så svårt att kommunicera inom den egna organisationen, men det är det. Bristande intern information är mycket vanligt inom såväl stora som små företag och resultatet blir ofta frustration, missnöje och minskat engagemang hos de anställda.

Oavsett om det handlar om kontorsmiljöer eller industrier samt andra verksamheter där de anställda inte spenderar arbetsdagen framför en dator, har intern kommunikation via digitala informationsskärmar visat sig vara mycket framgångsrikt.

Med hjälp av våra 10 tips kan ni få en flygande start på arbetet med att förbättra det interna informationsflödet.

Ta del av de 10 tipsen här: https://playipp.com/sv/intern-information/