PLAYipp prisas av Philips

Under Philips årliga Professional Display Solutions Partner Event fick PLAYipp under torsdagen motta 2015-års Partner Award från Philips. Med motiveringen ”With commitment and strong performance” utsåg Philips PLAYipp till Reseller of the year i Sverige.

- Vår främsta drivkraft är alltid att våra kunder ska vara nöjda med de lösningar som vi tar fram åt dem. Men det är givetvis väldigt roligt att bli prisade även från leverantörshåll. Den här utmärkelsen är ett kvitto på att vi gör ett bra jobb i hela kedjan från behovsinventering och försäljning till leverans och installation, säger Richard Häll vd på PLAYipp AB.

Under 2015 har PLAYipp breddat det utbud av digitala skärmar som företagets digital signage-kunder kan välja bland. Vid sidan av egenutvecklade skärmar kan PLAYipp numera även erbjuda informationsskärmar från andra leverantörer, såsom Philips.

PLAYipp representerades under Philips Professional Display Solutions Partner Event av Anders Wigstein och Emil Lindblad.