Få Far Cry 4 på köpet med en 12-månadersprenumeration på PlayStation®Plus

Sony Interactive Entertainment Europe (SIEE) har ett erbjudande där alla som inte är aktuella PlayStation®Plus-medlemmar kan få en gratis, digital version av standardutgåvan av Far Cry 4 när de köper en 12-månadersprenumeration på tjänsten (575 kr).*

Erbjudandet gäller enbart på PlayStation™Store fram till kl. 11 svensk tid måndagen den 12 februari.

För spelare som utnyttjar erbjudandet läggs den digitala kopian av Far Cry 4 i standardutgåva automatiskt in i ”Mitt bibliotek” och kan hämtas inom 7 dagar efter köpet av ett 12-månaders PlayStation Plus-medlemskap.

Över 31,5 miljoner människor runt om i världen är medlemmar på PlayStation Plus. De får tillgång till exklusiva funktioner och förmåner, som flerspelarlägen online för PlayStation®4 (PS4™), två PS4-spel varje månad,** medlemsrabatter på PlayStation Store, 10 GB onlinelagringsutrymme för spelfiler samt bonusspel som PlayStation®VR (PS VR)-spelet StarBlood Arena och PlayLink-partyspelet That’s You!.***

Om du vill ha mer information om PlayStation Plus kan du klicka här.

*Gäller endast spelare som inte har ett aktivt PS Plus-medlemskap vid tillfället erbjudandet utnyttjas.
**De månatliga spelen är tillgängliga under hela medlemskapet.
***Bonusspelens tillgänglighet kan variera per region.

• ps plus
  • playstation plus