Polar tar pulsen på Workout Åre

I Juni är det åter dags för Workout Åre, träningshelgen som visat branschen hur man skapar ett event utöver det vanliga. Polar är stolta att meddela att vi kommer att finnas på plats även i år med en ännu större monter, fler pulsklasser och mer energi än någonsin. I år introducerar vi även Polar V800:s möjlighet att kommunicera med GoPro. Filmerna kommer att visas på storskärm.

Hjärtat är kroppens viktigaste muskel och en symbol för gemenskap, glädje, kärlek och välmående. Dessa är huvudingredienserna som gjort Workout Åre så unika under sina 10 år och en av anledningarna till att vi på Polar väljer att samarbeta med Workout Åre och dess grundare.

- Vi vill alltid erbjuda det senaste inom träning och hälsa och då är det väldigt kul att få jobba med POLAR ännu en gång säger Thomas Berglöf, som tillsammans med Therese Nordfeldt och Marianne Berglöf arrangerar Workout Åre.

2016 introducerades Polar Club, den ultimata pulsträningsappen för effektivare och roligare gruppträningsklasser på träningsanläggningarna. I samband med detta inledde vi ett samarbete med Workout Åre. Knappt ett år efter introduktionen har Polar Club spridits till ca 60 gym i Sverige. Detta tack vare vår unika affärsmodell, som uppskattas av träningsanläggningarna.

Anmälan till Workout Åre öppnar den 23 februari kl 12:00, så se till att säkra din plats och kom och träna för branschens absolut bästa instruktörer!
Våra Polar-ambassadörer Norberto Lacourt, Jessica Clarén, Jorge Mix, Seth Ronland, Matthew Griffiths och Mattias Reck är på plats för att ge dig en träningsupplevelse du sent kommer att glömma.

Varmt välkomna!