POPULÄRA RC3 GPS I NY FÄRGSTARK NYANS

När vårsolen börjar värma så där härligt i april lanserar vi RC3 GPS i en ny uppiggande röd-orange nyans. Perfekt för alla färgstarka individer som vill träna smart med integrerad GPS. Liksom sin föregångare kombinerar den nya utgåvan den allra senaste GPS-teknologin med Smart Coaching, ett antal unika pulsträningsfunktioner som motiverar, vägleder och anpassar träningen till varje individs förutsättningar. Inte nog med det, som grädde på moset kompletteras denna version med inbyggd höjdmätare, en funktion som efterfrågats av kunderna. Sedan tidigare är det möjligt att se en höjdkurva från träningspasset via träningsdagboken på polarpersonaltrainer.com, och nu går det alltså att se aktuell höjd samt stigningsmeter uppför/utför direkt i displayen på RC3 GPS.
Leveransstart: April
Pris: RC3 GPS HR: 2 795:- | RC3 GPS (utan pulsbälte): 2 295:-

• rc3 gps
  • smartare träning med integrerad gps