Lär dig splitsa - online

Från och med i december 2010 kan nu den som vill lära sig splitsa göra detta framför datorn hemma eller i båten. Poly-Produkters instruktionsfilmer finns nu tillgängliga via företages hemsida och Youtube för den som vill lära sig splitsa, 3-slagna linor, Dyneemalinor, flätade linor m.fl.

-Tidigare har företagets splitsinstruktioner funnits tillgänglia på cd och i skrift, men vi vill nu erbjuda alla denna fria service på ett bättre sätt, säger företagets vd Benny Nilsson. Sedan publicering via Youtube har våra filmer visats för över tusentalet personer, och det är jätteroligt. Nu i januari har vi kompletterat med ännu fler filmer.

Företagets strategi är att fortsätta med att producera instruktiva filmer gällande ex. förtöjningstips, tips om lika fibermaterial m.m. som kan vara intressant för båtägare och andra brukare, även inom industrin.

För ytterligare upplysningar ber vi er kontakta Benny Widlund-Nilsson, VD, på telefon 031 – 686486 alt mobil 0708-702140

Mer information och filmer finns på www.poly.se