Poolia välkomnar med alla sinnen

Den 2:a april flyttar vi vårt huvudkontor i Stockholm till nya lokaler centralt på Kungsgatan. Det är inte bara adressen som är ny, våra nya lokaler är moderna och funktionella och ska bli en inspirerande och stimulerande arbetsmiljö som kommunicerar våra värderingar med alla sinnen.

Poolia strävar alltid att ligga i framkant och därför tillsammans med Sense Agency, som skapar sensoriska miljöer, formades konceptet ”Poolia välkomnar med alla sinnen”. Det kommer att uttryckas med stämningsfull Poolia-musik, en Poolia-doft och upplyftande Poolia-smaker i form av en pralin och ett té.

Här ska vi få bättre förutsättningar för ökat samarbete och kreativitet och välkomna våra kandidater och kunder på bästa möjliga sätt.

Vår nya besöksadress blir Kungsgatan 57 A i Stockholm.

Kom gärna hit och se hur vi har det om du har vägarna förbi!

Poolia är ett börsnoterat företag och finns representerat i Sverige, Danmark, Finland, England och Tyskland. Huvudkontoret och merparten av våra anställda finns i Sverige. Vi erbjuder hög kompetens och lång erfarenhet  inom rekrytering, uthyrning, chefsrekrytering, chefsutveckling, talangförsörjning och omställning. Poolia arbetar  med kvalificerade tjänstemän inom yrkesområdena Legal, Finance & Accounting, Sales & Marketing,  Human Resources, IT & Engineering, Science och Office Support.

• sense
  • sinnen