Netflix öppnar serie-popup på Sergels Torg

Har du någonsin drömt om att ta en kaffe på Luke’s Diner från Gilmore Girls, hänga med vännerna i soffan på Central Perk precis som i Vänner eller spela brädspel som i Stranger Things? Då får du inte missa Netflix Popup mitt på Sergels Torg från torsdag 28 juni t om söndag 1 juli.

Här får du chansen att hänga och umgås i uppbyggda miljöer ifrån de tre populära serierna med dagliga serie-quiz, brädspelsturnering, fussball, open -mic och mycket annat kul. Välkommen!

• samarbete
  • popup butiker

Popup Agency is an innovative retail space agent that moves quickly and creatively in the demanding commercial retail field. Through our unique platform retailers and brands are connected to short-term leases in a fun and easygoing way.

The concept of popup retail is more than a trend, it’s the future. By opening a popup store you can easily match your effort with your needs and target your best sales period.

Peter Scherr

Presskontakt Founder & CXO 070 - 757 76 00