House of Ports är nu Ports Group!

Fusionen av bolagen inom House of Ports gruppen; Ports IT, Domaininfo, Dipcon, Qpol och Strop Digital Studio är nu klar!

Besök vår nya hemsida på:

För att läsa mer kring bakgrunden till detta, samt det pågående förändringsarbetet inom Ports Group, marknadsledare inom skydd av digitala tillgångar, vänligen besök:

• företagsnyheter
  • branschnyheter

Ports Group marknadsledaren som skyddar era varumärken juridiskt, digitalt och globalt.

Vår verksamhet startades redan 1994 och vi blev sedermera Sveriges första ICANN-ackrediterade registrar och även en av de första i Europa.

Idag är vi 70 medarbetare och expanderar kraftigt. Vår breda styrka består bland annat av jurister, paralegals, konsulter, It-tekniker, domännamnshandläggare, säljare, projektledare och utvecklare.

Ports Groups syfte är att erbjuda helhetslösningar för förvaltning och aktivt globalt skydd av era digitala tillgångar i form av varumärken och domännamn. Vi skapar trygghet, minskar risker och sänker kostnader för våra kunder. Något som gör oss unika är att vi tar juridiskt ansvar för era varumärken och domännamn och sköter hela kedjan från teknisk drift, via löpande rättighetsbevakning till juridiska tvister – allt under ett och samma tak.

Våra kunder återfinns inom alla branscher, och alla mognadsgrader. Vi hjälper allt från de digitala startupföretagen - till den klassiska verkstadsindustrin – med skydd av varumärken – juridiskt, digitalt och globalt. Det som förenar våra kunder är att man värnar om sitt varumärke och värderar en strategisk och långsiktig partner med helhetstänk kring dess skydd. På Ports Group strävar vi efter en enkel och transparent prissättning och skräddarsyr alltid lösningen efter kundens förutsättningar och behov.