Alla människor bär på en historia...

Pressmeddelande   •   Mar 05, 2012 12:52 CET

Fredagen den 9 mars klockan 10.30-16.00, bjuder Järvapsykiatrin in till Öppet hus.

Järvapsykiatrin, en verksamhet inom Praktikertjänst Psykiatri AB, har en personalgrupp med bred kompetens, ett omfattande behandlingsutbud samt en stor kunskap i Transkulturell psykiatri.

Nu bjuder vi in våra uppdragsgivare/politiker och tjänstemän i Stockholms läns landsting, Praktikertjänst, våra vårdgrannar, samarbetspartners, brukarorganisationer med flera för att ta del av ett fullmatat seminarieprogram om Järvapsykiatrin och våra behandlingsmetoder.

Ta del av inbjudan och programmet i bifogad pdf.

Välkommen till en innehållsrik och förhoppningsvis lärorik dag hos Järvapsykiatrin Rinkeby, “Möllanhuset”, Rinkebysvängen 70 A, 4 tr, Rinkeby!

Kersti Gabrielsson
överläkare och verksamhetschef

Anne-Sophie Sjöberg
vd Praktikertjänst Psykiatri AB

O S A senast 7 mars 2012 till yvonne.holmerin@ptj.se, tfn 08-123 384 30.

Praktikertjänst är Sveriges största koncern inom privat, entreprenörsdriven tandvård och hälso- och sjukvård där de 2 150 aktieägarna själva arbetar som verksamhetsansvariga på mottagningar över hela landet. Inom koncernen finns ett femtontal mindre och medelstora dotterbolag. Omsättningen år 2010 var 8,6 miljarder kronor och antalet medarbetare var cirka 8 700.