Praktikertjänst öppnar ny mottagning vid Danvikstull

Pressmeddelande   •   Okt 31, 2012 09:05 CET

Den 1 november öppnar Praktikertjänst en ny mottagning vid Danvikstull i Stockholm, Danvik Rehab och Kiropraktik, med sjukgymnaster, kiropraktorer, arbetsterapeuter och dietister. Jay Lewis, sjukgymnast, Lisette Zetterberg, kiropraktor och Fredrik Lange, kiropraktor är verksamhetsansvariga för mottagningen.

Verksamheten omfattar  rådgivning, utredning, bedömning, behandling och uppföljning som utförs individuellt, i grupp eller av team. Och det görs i samverkan med andra aktörer i rehabiliteringsärenden.

– Vi har alla tre arbetat tillsammans i flera år och nu känns det roligt att få möjligheten att driva en enhet med ett bredare utbud av rehabiliteringsresurser, säger Lisette Zetterberg.

Vårt upptagningsområde är framför allt Nacka, Hammarby Sjöstad och delar av Södermalm men enligt vårdvalsavtalet har personer från hela Stockholms län möjlighet att besöka oss.

Om ni vill veta mer eller har frågor får ni gärna kontakta någon av oss:

Jay Lewis
Lisette Zetterberg
Fredrik Lange
e-mail: info.drk@ptj.se

www.danvikrehabkiropraktik.se

Danvik Rehab och Kiropraktik har lokaler i Danvikscenter. Hållplats Henriksdal, endast 5 minuter från Slussen, adress: Hästholmsvägen 28, 7tr.

Praktikertjänst är den största koncernen inom privat tandvård och hälso- och sjukvård i Sverige. Affärsmodellen är unik med 2 120 aktieägare som själva är verksamhetsansvariga på mottagningar runt om i landet. Omsättningen är cirka 9 miljarder kronor och antalet medarbetare cirka 8 770. Inom koncernen ingår även femton dotterbolag.