​En ny Pressbyråbutik slår upp portarna på Våghustorget i Örebro

​En ny Pressbyråbutik slår upp portarna på Våghustorget i Örebro

Pressbyrån fortsätter sin intensiva etablering av nya butiker runt om i Sverige. Idag, den 15 december, öppnar en ny Pressbyråbutik på Våghustorget i Örebro. Torget är välbeläget mitt i stan med goda kommunikationer för såväl buss- som biltrafikanter. Det ger oss en utmärkt möjlighet att nå många kunder och erbjuda dem god service. Butiken kommer att drivas av Sarah Bertilsson, som tidigare bland annat arbetat som säljare på Pressbyrån Örebro Central. Sarah tar nu steget till att bli egen företagare och driva den nyetablerade butiken.

- Jag ser positivt på framtiden och är glad till denna möjlighet trots min ålder, man måste våga satsa för att vinna”. Säger Sarah Bertilsson.

- Sarah har en bakgrund inom ett flertal olika serviceyrken och tar nu steget till att bli egen företagare. Vi ser framemot ett gott samarbete med Sarah. Säger Gül Cavdalar, Distriktschef,Reitan Convenience Sweden AB

Butiken kommer ha öppet vardagar mellan kl 07:00 och 22:00 och helger mellan kl 09:00 och 22:00.

Sarah med personal hälsar alla kunder välkomna och bjuder de första 100 kunderna på kaffe och bulle.

För ytterligare information kontakta distriktschef:

Gül Cavdalar, Tel: 072-159 91 41

E-post: gul.cavdalar@reitanconvenience.se