Pressbyrån lanserar nya reklamfilmer

Pressbyrån lanserar nya reklamfilmer med konceptet "Vad behöver du idag?".
I veckan lanserar Pressbyrån tre filmer för det nya konceptet "Vad behöver du idag?". Här lyfter Pressbyrån fram att de fyller en viktig funktion i människors vardagsliv med sin 320 butiker i Sverige.

Pressbyrån hjälper kunderna att hålla sig pigga, mätta och glada, och ser till att kunderna snabbt får det som behövs. Det nya konceptet ska tydligt visa Pressbyråns roll i vardagen och dessutom vara underhållande och bestå över tid.
Filmerna bygger på ett enkelt ramverk där varje film börjar med texten: "Det här skulle aldrig hänt om du besökt Pressbyrån". Därefter hoppar tittaren in i en situation som visar effekten av att man inte besökt Pressbyrån, följt av produkter och pack. I de första tre filmerna (av fem) möter vi en hungrig dagisfröken, en trött fabriksarbetare och en stressad kalasgäst.

Dom tre första filmerna kan du se på www.youtube.com/pressbyran

För frågor vänligen kontakta:AnnaMaria Carnemark, Marknadschef Pressbyrån