​Pressbyrån lanserar unikt SL-accesskort med Pressbyrålogga

​Pressbyrån lanserar unikt SL-accesskort med Pressbyrålogga

Från och med den 1 maj kan Pressbyråns kunder köpa ett gult SL-accesskort med Pressbyråloggan på. Den som vill ha ett unikt accesskort måste passa på för upplagan är begränsad.

Pressbyrån är Stockholms största återförsäljare av SL-biljetter. Varje dag laddas ungefär 14 000 SL-kort i de 130 Pressbyråbutiker som är ombud.

Nu har Pressbyrån tillsammans med SL tagit fram en begränsad upplaga gula accesskort med uppmaningen ”ladda ditt kort hos oss”. De kunder som väljer att köpa det gula kortet kommer att få en kaffestämpel i Pressbyråappen eller på de fysiska stämpelkorten som ligger i butik. För var sjätte stämpel får kunden en valfri kaffe gratis.

”Att köpa sin SL-biljett eller ladda sitt accesskort på Pressbyrån har varit en självklarhet för Stockholmare i åratal. Nu vill vi visa upp hur stolta vi är över samarbetet samtidigt som vi premierar våra gemensamma kunder” säger Carl Åkerblad, kategorichef på Reitan Convenience som driver Pressbyrån.

De gula accesskorten kommer att finnas i alla Pressbyråns butiker som säljer SL-kort från och med 1 maj. ”Den beställda volymen är beräknad att räcka i drygt två månader. Så det gäller att passa på om du vill ha ett av de attraktiva korten och en stämpel i appen” avslutar Carl.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Carl Åkerblad, Kategorichef, Pressbyrån, 08-58749000, carl.akerblad@reitanconvenience.se