Inga obesvarade samtal med PrimeQ Svarsservice

PrimeQ hjälper företag att effektivisera sin vardag genom sitt samarbete med Responda. Tjänsten PrimeQ Svarsservice innebär korta kötider, rätt samtal till rätt person och inga obesvarade samtal.

Det finns flera anledningar till varför det är smart att leja bort hanteringen av sin inkommande telefontrafik. Många väljer PrimeQ svarsservice för att kunna fokusera helhjärtat på sin kärnverksamhet. En annan anledning är för att minska deras kunders kötider.

”Tjänsten hjälper företag att effektivisera sin vardag och fokusera på rätt sak – sin kärnverksamhet. Våra kunder uppskattar även att de kan se medarbetarnas status och även eventuell hänvisning om företaget använder sig utav PrimeQ:s växel Tele365”, säger Fredrik Thörnberg, affärsområdesansvarig Telefoni.

Tjänsten anpassas efter kundens behov och PrimeQ kan antingen ta hand om alla inkommande samtal till växelnumret eller besvara de samtal som kunden inte hinner med. Oavsett så kommer PrimeQ Svarsservice representera ert företag på ett professionellt sätt.

Fördelarna med PrimeQ Svarsservice:

• Alla samtal blir besvarade utan långa kötider
  • PrimeQ hjälper er med bemanning vid toppar
  • Mycket korta kötider, i snitt svarar vi inom 8 sekunder
  • Rätt samtal till rätt person genom erfarna och utbildade telefonister

För mer information kontakta vår säljavdelning på 077-551 01 00 eller via sales@primeq.se

• Förvärv, fusioner

• svarsservice