10 800 par skor är redan där. Är det din tur att gå till Prisjakt.nu?

Har du svårt att hitta snygga skor i din storlek? Letar du efter skor från ett visst märke, eller vill du bara se vad dina favoritskor kostar på nätet?

Prisjakt presenterar nu kategorin "skor" och inleder direkt med över 10 000 olika modeller för alla tänkbara behov. Allt från specialanpassade cykelskor, via löpardojor och vandringskängor, till sneakers och högklackat.

– På Prisjakt kan vi nu presentera en av nätets största sammanställningar av den svenska skomarknaden. Att handla skor på nätet har blivit lättare och marknaden växer kraftigt nu, säger Magnus Bengtsson, marknadsansvarig på Prisjakt. Många butiker erbjuder fri returfrakt vid byte, och flera har till och med själva mätt upp skorna för att det lättare ska bli rätt storlek.

– Sport- och träningsskor är också lämpliga att köpa på nätet. Många vet sedan tidigare till exempel vilket märke och vilken storlek de har och kan hitta sin favoritlöparsko kanske till halva priset på nätet, fortsätter Magnus Bengtsson.

De nätbaserade skobutikerna har många gånger ett stort utbud av märkesskor till bra priser, och kanske även fler och mer udda storlekar än vad butikerna på gågatan i stan eller den lokala shoppinggallerian kan erbjuda. Till exempel finns herrskor i storlekar upp till 51 listade hos Prisjakt.

Som vanligt kan man söka på olika egenskaper för att ”filtrera” fram den sko som passar bäst. Alltifrån skotyp och storlek, material i sula och ovansida, fodermaterial, lästbredd och mycket mer.

Se mer på www.prisjakt.nu och vår skokategori.

För mer information kontakta Magnus Bengtsson, PR- och marknadsansvarig.

Tel. 0431-650 001 ankn. 5

• skor