Årets nätbutik 2011

E-handelsåret 2011 närmar sig sin sista månad och det är dags att summera. Vi kan konstatera att branschen mognat ytterligare under det senaste året.

Nätkunder idag förväntar sig blixtsnabba leveranser, helst dagen efter, smidig returhantering och tillmötesgående kundservice. Allt fler av Sveriges e-handlare har blivit riktigt duktiga och det har helt enkelt blivit "trångt i toppen" i Sverige.

Prisjakts medlemmar har nominerat åtta e-handlare till omröstningen till "Årets nätbutik 2011". Dessa är Addnature, CDON, Cyberphoto, Discshop, Dustin Home, Electroworld, Inet och Webhallen.

På Prisjakt har vi utifrån våra medlemmars konsumentomdömen även nominerat ett antal butiker till utmärkelserna:

• Årets bästa kundservice 2011
  • Årets nykomling 2011
  • Specialpriset 2011 – Årets sport- och fritidsbutik

Länk: Röstningssida

I år låter vi även Minhembios medlemmar utse "Årets hembio" och "Årets hifi-anläggning".
Det är imponerande vad som kan byggas och skapas i ett vanligt hem. Många av hembiorummen och hifi-anläggningarna på Minhembio tillhör Sveriges absolut bästa och detta vill vi visa och premiera.

Röstningen är öppen till 2011-11-30 kl. 15:00. Vinnarna presenteras i början av december.

• årets nätbutik 2011
  • e-handlare