Aprilskämt: Prisjakt lanserar ny kategori: Romantik!

Pressmeddelande   •   Apr 01, 2013 04:01 CEST

Prisjakt ger romantiken en chans i vår och lanserar en ny kategori: romantik. Nu kan prisjägare över hela landet få Prisjakts hjälp med sitt livs mest avgörande beslut. Prisjakts kraftfulla filtreringsfunktion kommer nu att kunna hjälpa användare med att hitta den rätta just för dem.

Nu när våren äntligen börjar ta fart är det hög tid att Prisjakt gör en insats för de som lustar efter en romans i vårsolen. Nu är det dags att skaka av sig vinterkylan och dunjackan och rusa ut i det gröna i jakt på lyckan.

Med Prisjakts nya kategori ”Romantik” kan erfarna prisjägare använda Prisjakts avancerade filtreringsredskap i jakt på kärleken. Genom att välja bland en rad faktorer kan du få fram någon som passar dina önskemål till punkt och pricka. Resultaten kan rangordnas efter en rad aspekter som popularitet, omdöme, antal partners, dock inte pris – för vem sätter ett pris på kärlek?

Utvalda användare har redan testkört funktionen och nästan alla är extremt nöjda. Vi öppnar nu upp betatesten av detta kärleksforum för alla och önskar dem en god jaktlycka.

Prisjakt är en av Sveriges största oberoende informations- och jämförelsetjänster. Företaget grundades 2002 i Ängelholm och jämför över en miljon produkter. Prisjakt driver förutom Prisjakt.nu i Sverige även norska Prisjakt.noPriceSpy UKPriceSpy NZ samt en av Sveriges största mötesplatser för hembio och hifi-intresserade, Minhembio.com. Sedan 2006 är Schibsted Tillväxtmedier AB majoritetsägare i Prisjakt Sverige AB.