Prisjakt presenterar: Enklare jämförelse av möbler på nätet

Prisjakt lanserar nu möbler som en egen produktkategori. Vi har sedan tidigare listat hifi-möbler, och har nu lagt ned ett stort arbete på den nya möbelkategorin. I skrivande stund kan man jämföra priser på över 8 000 soffor, bord, stolar, sängar, utemöbler och hifi-möbler och mycket mer från tillverkare och återförsäljare som Ikea, Furniturebox, Chairs och Lammhult.

– Att kunna få en samlad bild över möbelmarknaden på nätet är en efterlängtad nyhet bland många av våra besökare, säger Magnus Bengtsson, marknadsansvarig på Prisjakt, och fortsätter, vi tycker det är extra roligt att kunna presentera över 8 000 produkter i ett segment som är mycket svårt att överblicka.

Då Prisjakt sedan tidigare listar lampor och belysning samt många andra hus- och inredningsrelaterade produkter är Prisjakt nu mycket användbart för den som vill hitta även annat än hembio- och hifi-utrustning till sitt hem.

– På Prisjakt är vi glada att kunna erbjuda en jämförelse- och informationstjänst som är så pass heltäckande inom området "hus och hem" med produkter alltifrån diskmaskiner och värmepumpar, via soffor och sänglampor till barnstolar, säger Magnus Bengtsson.

– Vi jobbar också för att ha med alla butikerna som säljer en vara som vi jämför och inte bara utvalda betalande butiker. Detta för att skapa en så bra tjänst som möjligt, fortsätter Magnus Bengtsson.

Se mer under möbler, belysning och lampor, köksutrustning och hushållsmaskiner på Prisjakt.

Prisjakt arbetar vidare och kommer naturligtvis framöver att lägga till fler butiker, produkter och produktegenskaper under kategorin möbler precis som vi uppdaterar och underhåller de övriga.

För mer information kontakta Magnus Bengtsson, PR- och marknadsansvarig.
Tel. 0431-650 001 ankn. 5

• utemöbler