Vinterkläder till bästa pris på nätet

Tycker du också att det är hutlöst dyrt med vinterkläder? Lagom till vintern blir vintrigare lanserar Prisjakt kategorin ”vinterkläder” för prisjämförelse.

Med hjälp av Prisjakt kan du nu enkelt hitta din favoritjacka bland över 3 500 olika, en schyst mössa eller termobyxa på nätet. Du kan nu se ditt favoritmärkes hela sortiment och vilka butiker som säljer dem, lägga in en prisbevakning så att de får ett mejl från Prisjakt när den din jacka reas ut eller kommer under ett visst pris.

Genom Prisjakts prisfight-funktion kan du se om din favoritbutik på nätet är billigare eller dyrare än konkurrenterna, och du kan också läsa andra konsumenters omdömen om produkter och butiker.

– Det är roligt att kunna ta ytterligare ett steg för att erbjuda prisjämförelser på områden där det traditionellt är svårt att överblicka marknaden säger Magnus Bengtsson, PR-ansvarig och marknadsansvarig på Prisjakt. Tidigare under hösten har vi kunnat presentera skor, alltifrån löpardojor via gummistövlar till högklackat, samt badrumsinredning och VVS.

Förutom ren prisjämförelse kan man i vanlig Prisjakt-ordning använda våra produktfilter och filtrera fram en lämplig jacka utifrån dess egenskaper. I år är det dunjackor som är hetast, både på i dam- och herrmodeller.

Exempel:
Vindjackor av herrmodell i storlek M med avtagbar huva, sorterade på popularitet.

För mer information kontakta Magnus Bengtsson, PR- och marknadsansvarig.
Tel. 0431-650 001 ankn. 5

• Mode