Proffsmagasinet erbjuder Expressleverans

En nyhet hos Proffsmagasinet är att kunder som lägger sin beställning före klockan 09.00 på vardagar kan välja att få hem sina grejer samma eftermiddag. Expressleveranserna är möjliga inom 3500 utvalda postnummer inom Stockholm, Göteborg, Malmö samt Uppsala Län och fler städer kommer under året.

- Vi är oerhört glada att ha fått förtroendet att leverera till Proffsmagasinets kunder. En pålitlig partner för snabba leveranser av kvalitetsinstrument är viktigt och vi kommer leverera ett kundmöte i världsklass, säger Fredrik Sidhagen, Commercial Director, Jetpak Group.

Att kunna välja Expressleverans är ytterligare en pusselbit i vårt arbete för att kunna erbjuda marknadens bästa service. Alternativet finns i kassan på www.proffsmagasinet.se.

Läs mer om nyheten Här

• nätbutik
  • leverans
  • e-handel
  • expressleverans

• Solna

Proffsmagasinet levererar verktyg, laser- och mätinstrument av kända märken till bra priser. Vi är baserade i Stockholm, där vi har butik och hämtlager på Ynglingagatan 16. I vårt sortiment hittar ni varumärken som Leica, Topcon, Bosch, Makita, FLIR, Peltor, Zodiac, Protimeter, Kimo, Bushnell, Nedo, Hitachi med flera. Vi lagerför större delen av vårt sortiment så de flesta paket skickas inom Sverige redan samma dag som de beställs.